Jegyzőkönyv

Jegyzőkönyv

Készült: DGM Kft. konferenciáján 2024. április 8-án délután 2 órakor.

Jelen voltak: 

  • Pálfi Éva, igazgató, 
  • Szabó Melitta, marketingvezető, 
  • Trigárszky Dorina, projektvezető
  • Tokaj László

Tárgy: Kiadott feladatok tervezete

Iktatószám: 1|2024.04.08.

Jegyzőkönyvvezető: Tokaj László

Jegyzőkönyvhitelesítő(k): 

  • Szabó Melitta
  • Trigárszky Dorina

Napirendi pontok:

  1. Feladat ismertetése a vezető által
  2. Projektvezető megválasztása
  3. Feladatok kiosztása
  4. Új munkatárs alkalmazásának felvetése
  5. Előzetes helyettesítések

Pálfi Éva ügyvezető üdvözli a megbeszélésen levő tagokat. Elmondta, hogy a cég egy konferenciát szeretne szervezni, amiben a jelenlévők szakmai tudását és szervezettségét szeretné kérni. Ismertette a napirendi pontokat. Kérdés nem érkezett a feladattal kapcsolatban, így rátért az első napirendi pontra.

  1. napirendi pont: Feladat ismertetése a vezető által

Az ügyvezető elmondta, hogy a feladat egy egynapos 300 fős szakmai konferencia amit meg kell szervezni 5 vendégelőadóval. Elmondta, hogy pontos, precíz, szervezett csapat munkát vár el, amiben egy projektvezető segítségét fogja kérni. Ismertette, hogy a konferencia időpontja május 6-a, a feladat leadási határideje április 29-e, a bemutatása a vezetőségnek április 30-a.

    2. napirendi pont: Projektvezető megválasztása

A projektvezetői posztra Trigárszky Dorinát választotta meg. Szavazásra bocsátotta a projektvezető elfogadását (3 igen, 0 nem, 0 tartózkodás). A szavazás után hivatalossá tette a projektvezetői poszt betöltését.

Pálfi Éva ügyvezető a két napirendi pont ismertetése és a feladat leírásának kiosztása után távozott az ülésről délután 2 óra 10 perckor, átadva a szót a projektvezetőnek.

       3. napirendi pont: Feladatok kiosztása

Trigárszky Dorina projektvezető az ügyvezető távozása után átvette a szót. Ismertette, hogy a feladat szerint részletes programtervet kell készíteni terembérlés foglalásával és étkezés rendelésével, valamint meghatalmazást írni az ügyvezetőnek a postai küldemények átvétele miatt. Ezenfelül a meghívók kiküldése.

Szabó Melitta marketingvezető közbe vetette, hogy a feladatok mennyisége miatt egy gyakornokra lenne szükség a feladatok precíz ellátására.

A projektvezető egyetértett a felvetéssel.

      4. napirendi pont: Új munkatárs alkalmazásának felvetése

A projektvezető felvezette, hogy a vezetőség felé kérelmet kell csatolni, aminek elfogadása után álláspályázatot kell hirdetni, aminek lezárási határideje április 13-a. Április 14-én interjúztatás. Április 16-án a végleges feladatok kiosztásának megbeszélése, valamint a határidők tervezésének ülése lesz.

      5. napirendi pont: Előzetes helyettesítések

A projektvezető és a marketingvezető megbeszélte, hogy a gyakornok felvétele előtt, hiányzás esetén egymást fogja helyettesíteni.

Trigárszky Dorina megállapította, hogy nem érkezett több kérdés, így a további napirendi pontok ismertetése után lezárta a gyűlést délután 2 óra 38 perckor.

A DGM Kft. 1/2024 (04.08) határozata az előzetesen kiadott projektfeladatok beosztásáról és helyettesítéséről, illetve az új gyakornok felvételéről.

Határidő: 2024. április hónap

Felelős: Trigárszky Dorina

K.m.f.

Pálfi Éva                                                                                                                                               Szabó Melitta

igazgató                                                                                                                                      jegyzőkönyv-hitelesítő


Trigárszky Dorina                                                                                                                                Tokaj László

jegyzőkönyv-hitelesítő                                                                                                                   jegyzőkönyvvezetó


Reflexió

A 1_jegyzokonyv_DGM Kft. dokumentumot az első megbeszélésen készítettük el 2024. április 8-án. Ebben a jegyzőkönyvben összegeztük, hogy tervezetten ki milyen feladatot vállal, milyen titulusban, illetve a helyettesítésekről.

A jegyzőkönyv élőfejében a cégünk adatait írtuk be (név, telephely, telefonszám, e-mail cím, weblap név), majd a fejrészben megadtuk az előzetesen tanult kötelező tartalmi elemekből, hogy hol készült és hány órakor.

Illetve, hogy kik voltak jelen, a tárgyat, a jegyzőkönyv-hitelesítőket, jegyzőkönyvvezetőt és a napirendi pontokat felsoroltuk. A tartalmi részben jól elválasztottuk, elkülönítettük a dokumentumban a megbeszélteket.

Ehhez a pontos megfogalmazáshoz, érthető szöveg összefüggéshez alkalmaztuk a Levelezési könyvünket, illetve az előzetesen elkészült jegyzőkönyv dokumentumokból. A záró részben feltüntettük a dátumot, az aláírásokat és a pecsétet. 

Készült a Webnode segítségével
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el